BLOG

6 sierpnia 2014

business cigarillos


Przygotowując się do nowej roli, potrzebuję kilka klasycznych setów, które wzmocnią moją pewność siebie, a emanował będzie ode mnie profesjonalizm, dobre samopoczucie oraz gustu i styl. Taka branża!

Branża mody, własny pomysł, zespołowa realizacja, czyli pierwszy start up oraz konkurs Kraków Business Starter, organizowany przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Krakowie oraz szwajcarską insytucję finansową UBS. Mogę Wam jeszcze zdradzić, że naszą najsilniejszą konkurencją jest Showroom, DaWanda czy Pakamera. Resztę smaczków zostawiam sobie na kolejny etap rozstrzygnięcia konkursu na krakowskie pomysły biznesowe. 

Każdy z nas, z pewnością nieraz widział siebie jako Pana/Panią prezes własnej firmy. Mało kto jednak próbuje po to sięgnąć. I ja z pewnością zostałabym tylko z marzeniami, gdyby nie wsparcie i motywacja mojego partnera, który zauważył potencjał w moim pomyśle, udoskonalił go i razem ruszyliśmy w kierunku jego realizacji. Tak właśnie znaleźliśmy się w 25-ątce na 83 konkursowe start up'y, a aktualnie czekamy na wyniki półfinałowej 10-ątki, która otrzyma półroczne finansowanie swojej działaności w AIP, z całym zapleczem prawnym oraz księgowym, a także biurem. Jest o co walczyć!  

A poniżej pierwsza biznesowa sesja oraz mój projekt pierwszych spodni z wzorzastymi poketkami, bo nie zawsze biały, by być eleganckim, musi oznaczać monotonię i nudę?! 



 kurtka Bershka l spodnie oraz bluzka Otwieram Szafę l sandały Stradivarius






spodnie CIGARILLOS 139 pln, na zdj. rozmiar 36/38
95% Bawełna 5 % Elastan 


Photo&Editing: Gabriella M Photography
Designer&Stylist: Natalia Gorzołka l Otwieram Szafę

9 komentarzy:

  1. Super! Zestaw super, spodnie super i pomysł w całokształcie też super!
    Trzymam kciuki! Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję! Kolejne sukcesy motywują mnie do dalszej pracy, a każdy dzień przybliża do marzenia o własnej firmie i marce. pozdrawiam :)

      Usuń
  2. spodnie mi się nie podobają, natomiast reszta fajna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W tym zestawie czuję się rewelacyjnie i często służy mi podczas licznych, ostatnio biznesowych spotkań :)

      Usuń
  3. gratuluję samozaparcia i odwagi - w kwestii "biznesu".
    a w kwestii looku - stylu i smaku!
    bo to jest bardzo, bardzo wysmakowany look!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Mój pomysł na biznes zrodził się rok temu, po ukończeniu studiów i jestem bardzo dumna, że rok później jestem już tak blisko jego realizacji! pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  4. Świetne spodnie i gustownie dopasowane dodatki.

    http://bartsdaily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń