BLOG

27 marca 2015

KRATA - twardy orzech stylizacji/ sukienka 2in1 marki Natalia Gorzołka NG


Kilkakrotnie ostatnio spotkałam się ze stwierdzeniem, że krata to twardy i trudny orzech stylizacji - nie tak łatwo ją okiełznać i zintegrować z resztą outfitu. Może to zboczenie zawodowe i moje wyczulenie na tego typu opinie, a może fakt, że ostatnio często siedzę w temacie kraty, co już niebawem zaowocuje najnowszą kolekcją, prowokuje mnie do rozgryzienie tego orzecha.  

Najbezpieczniejszym wyjściem jest łączenie kraty z neutralnymi, wręcz uniwersalnymi kolorami, tak jak w przypadku mojej stylizacji z bielą i beżem. Dodatkowo zrezygnowałam z jakichkolwiek innych struktur i postawiłam na gładkie materiały. Print kraty jest na tyle dominujący, że reszta stylizacji powinna stanowić jej uzupełnienie, a nie konkurencję.



Krata gingham to nie tylko styl grunge czy college, dla nastolatków. Okiełznana, w klasycznej kolorystyce może stać się idealnym look'iem do pracy czy tuniką do letnich converse'ów. Przy ciemniejszej i intensywnej kracie starajmy się ją rozjaśnić/stonować w sezonie letnim na przykład białymi spodniami. 

Bezpieczne łączenia i zestawy dla kraty to: jeans, skóra, jednokolorowa dzianina Myślę, że nową kolekcją pokażę jak z kraty zrobić swojego najlepszego przyjaciela, a także, że można ją łączyć z równie dominującą strukturą jaką jest koronka. 


Bluzka w kratę wykorzystana w stylizacji to tylko jedna z dwóch części projektu polskiej marki NG, jakią możecie mieć w cenie jednego produkt. Sukienka z zamkiem 2in1 z bluzką to pełna nazwa tego kraciastego cuda, które tego samego dnia w pracy może być idealnym set'em z Twoimi ulubionymi białymi spodniami, a po pracy podczas spotkania ze znajomymi tuniką do ulubionych converse'ów. Zobacz projekt w całości tutaj


Przywitajcie się na dobre z kratą w sezonie wiosna/lato 2015  

Kolekcja wiosna/lato 2015: Oscar de la Renta, Altuzzara, Karen Walker, Diane Von Furstenberg/ źródło: lamode.info

5 komentarzy:

  1. świetnie

    http://www.maddinka.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem zdania, że krata najlepiej wygląda, jeśli nie pozwolimy innym elementom garderoby "krzyczeć" zbyt mocno ;)

    również lubię, kiedy jest najbardziej wyrazistym elementem zestawu :)

    dlatego to wydanie kraciastego outfitu, które prezentujesz podoba mi się - bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna jest ta kraciasta bluzeczka

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak, były kwiatki, były kółka i kropki, teraz musi być krata ;-)
    Patent z odpinanym dołem wart naśladowania.

    OdpowiedzUsuń
  5. za dojzało jak dla mnie

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń